!--island-Breadcrumbs:10-->
Jeg mangler ekstra point efter pointkampagne, som f.eks. dobbelt eller trippel bonuspoint eller Mastercard. Hvorfor?
Kontrollér først, at følgende vilkår er opfyldt:
- Er der gået 24 timer efter at de almindelige point kom ind på din profil via Min side?
- Har du fulgt vilkårene for tilbuddet ved bookingen?
Visse tilbud registreres kun en gang pr. måned eller på en bestemt dato, men det mest sædvanlige er, at pointene kommer efter du har checket ind. Dette angives på tilbudssiden.
Er alle vilkår opfyldt, men dine point er endnu ikke registreret på din medlemsprofil, skal du kontakte Kundeservice.
Lignende spørgsmål
Hvorfor ser jeg ikke min booking på Min side?
Hvad betyder navneændringen fra Nordic Choice Hotels til Strawberry for mig som medlem?
Hvorfor skifter Nordic Choice Hotels navn til Strawberry?
Hvordan bliver jeg medlem i Strawberry?
Kan jeg booke værelse til andre med Member Price?
Kan jeg afbestille min Monday Breakfast-booking?
Betalingsforsikring
Rente ved delbetaling
Hvor finder jeg medlemsvilkårene for Strawberry?
Hvordan fungerer restaurantkuponerne?
Hvad er Be My Guest?
Kan jeg som medlem tjene bonuspoint på Monday Breakfast?
Kan jeg, som booker Be My Guest for en ven, tag flere morgenmadsgæster med?
Kan jeg og min partner dele medlemsskab?
Hvilken valuta
Hvor i appen kan jeg se medlemsperiode og hvornår bonuspoint udløber?
Får jeg medlemsfordele, når jeg booker via en internetbaseret bookingsside som Booking.com, Expedia.com, Hotels.com, osv.?
Hvad er totrinsbekræftelse, og hvordan fungerer det?
Hvad er Monday Breakfast?
Hvis min gæster bor længere end 1 nat, kan jeg så spise morgenmad flere gange?
Jeg vil booke en bonusnat, men finder kun hotelværelser med normal betaling. Hvorfor?
Kan jeg delbetale et ophold med bonuspoint?
Kan jeg ansøge om Strawberry Mastercard?
Få et overblik fra mobilen
Er der nogen grænse for, hvor mange Monday Breakfast, jeg må booke?
Hvad er Red Carpet?
Får jag bonuspoint på besøg i hotelrestauranten?
Hvor mange bonuspoint får jeg pr. overnatning?
Hvordan booker jeg Be My Guest?
Hvordan slår jeg Red Carpet fra?
Fordele ved Strawberry Mastercard
Spær og bestil nyt kort
Jeg fik en mail med et rabattilbud. Hvordan booker jeg dette?
Kontakt
Behandling af personoplysninger
Kan jag læse om Strawberry Mastercard et sted?
Jeg har et højt medlemsniveau i en anden hotelkæde. Kan I matche min status, hvis jeg går over til jeres kæde?
Prisliste
Rejseforsikring
Hvordan aktiverer jeg Red Carpet?
Hvad koster Monday Breakfast cost?
Skal jeg bestille bord?
Hvorfor skal jeg logge ind med totrinsbekræftelse?
Får jeg bonuspoint, hvis jeg har en booking men ikke checker ind?
Kan jeg betale en af flere sammenhængende bonusnætter med bonuspoint?
Er Monday Breakfast tilgængeligt for alle medlemmer?
Forhøjet kreditgrænse
Haster det?
Ring til os på : +47 22 334 200
Mandag - fredag
08:00 - 20:00
Lørdag
09:00 - 17:00
Søndag og helligdage
Lukket
Kontakt os