Denne webside er designet til nyere browsers. For den bedste oplevelse, opgradér venligst til en senere version.

Clarion Hotel® Copenhagen Airport Kastrup ,  Danmark

Se alle hoteller i Københavns Lufthavn, Danmark

Clarion Hotel® Copenhagen Airport

Kastrup,  Danmark

Velkommen til Københavns vigtigste mødested. Med en unik beliggenhed i Københavns Lufthavn overfor Terminal 3 passer Clarion Hotel Copenhagen Airport lige så godt til konferencer, som til spa og madoplevelser, mens du venter på at din rejse skal begynde.

Clarion Hotel® Copenhagen Airport 4,5 5
Anmeldelse fra TripAdvisor  
Sustainability rating
7,9
af 10
Sustainability rating

Dette er vores egen bæredygtighedsvurdering, som afspejler, hvordan hvert hotel klarer sig inden for flere forskellige bæredygtighedsområder. Vurderingen er baseret på et gennemsnit af de sidste 7 dage.

7,9
af 10
Vurdering for Clarion Hotel® Copenhagen Airport

Vurderingen er baseret på, hvordan hotellet over tid lever op til sine mål om at reducere miljøbelastningen inden for områderne energi, vand, affald, madspild, kemikalier, tekstilvask og CO2-udledning.

Vurderingen er baseret på, hvordan hotellet over tid lever op til sine mål om at reducere miljøbelastningen inden for områderne energi, vand, affald, madspild, kemikalier, tekstilvask og CO2-udledning.

Udvalg af mål inden for Strawberry
Klimaneutral i 2030

Vores mål er at være klimaneutral inden for vores egen drift i 2030, og samtidig halvere udledningen i vores forsyningskæder.

Mindre madspild inden 2030

Vi arbejder hårdt og aktivt for at reducere madspildet inden for vores drift med 50% inden 2030.

Anmeldelse fra TripAdvisor

4,5
4367 anmeldelser
4
Værdi
4,5
Søvnkvalitet
4,5
Sted
4,5
Service
4,5
Renlighed
4,5
Værelser
3

skuffet

13. maj 2024, Skive, Danmark, Lise S

Min anmeldelse er nok lidt hård, for jeg må indrømme dette hotel skuffer mig meget når man ser hvad en overnatning koster. Jeg har rejst meget og brugt hotel i Hamborg lufthavn og det ligger i samme p…

Min anmeldelse er nok lidt hård, for jeg må indrømme dette hotel skuffer mig meget når man ser hvad en overnatning koster. Jeg har rejst meget og brugt hotel i Hamborg lufthavn og det ligger i samme prisklasse. Badeværelset. ja jeg var faktisk lidt i chok og tænkte det har jeg ikke lyst til og bruge. De fuger og badekaret, syntes ikke det var rart syn. Det trænger til og blive frisket noget op. Dynen var ok , men de puder, ganske forfærdelig og sove med, de trængte også til en genopfriskning. Værelset indiker ikke til hygge der er stor skrummel af et skrivebord og der er en god stol og side på, så når man er afsted som par så virker rummet akavet. En tilføjelse morgenmad skal man også tænke over for det koster 245 kr pr person og det lyder fint vi starter kl 4 30 med morgenmad. MEN det varme som blødkogt æg og andet det kommer først kl 05 00 . Vi sad med tørre rundstykker ( man forventer dejligt frisk brød på den tid af døgnet ) En stor skuffelse. Jeg ligger og vægter mellem 2 og 3 stjerner for jeg syntes det snork sover hotellet og man er kommet ind i en dum cirkel med trælse ting, når jeg skriver dette så er det jo nemt og få folk til når man ligger lige ved lufthavnen for der vil altid være folk. Man skal passe på med og hvile på laurbærene . Stedet ligger godt og dejligt nemt når man har parkeret bilen. Det trænger til overhaling.
Læs mere
3

Beliggenhed, beliggenhed, beliggenhed

13. maj 2024, Denmark, BrittaDenmark

Vi har overnattet mindst 20 gange på hotellet gennem de sidste 15 år. Vi har altid nydt at give os selv lidt luksus - men vi må desværre giver flere anmeldere ret i at hotellet begynder at virke mege…

Vi har overnattet mindst 20 gange på hotellet gennem de sidste 15 år. Vi har altid nydt at give os selv lidt luksus - men vi må desværre giver flere anmeldere ret i at hotellet begynder at virke meget slidt. Efter Covid har vi også oplevet at maden i restauranten ikke lever op til det vi tidligere har oplevet og udvalget på menukortet er også noget mindre end før Covid, så den samlede oplevelse lever ikke op til prisen. Tidligere var det altid en sublim oplevelse at bo og spise på hotellet. Sidste overnatning betalte vi 2300kr. for - og det synes vi er for dyrt - så nu booker vi kun hotellet hvis vi skal afsted med fly meget tidligt eller hvis vi ankommer til lufthavnen meget sent. Personalet i receptionen er altid meget venlige, hjælpsomme og smilende.
Læs mere
2

Første nytår - aldrig igen

1. januar 2024, Ishøj, Danmark, jonasm942

Vi ville for første gang prøve et nytårsarrangement med hund, og må sige vi havde høje forventninger! Vi rejste med et vennepar, så vi havde booket 2 værelser. Dagen før check-in ville vi ændre chec…

Vi ville for første gang prøve et nytårsarrangement med hund, og må sige vi havde høje forventninger! Vi rejste med et vennepar, så vi havde booket 2 værelser. Dagen før check-in ville vi ændre check-in tidspunktet. Da jeg alligevel var på job i lufthavnen mødte jeg fysisk op i receptionen og forhørte mig om ændring af tidspunkt. Her var svaret at det ikke kunne lade sig gøre? Sendte dog en mail og fik det alligevel ændret, men bestemt ikke særligt kundevenligt! Så kommer dagen hvor vi skal fejre nytår! Efter check-in skal vi som gæster selv være opsøgende på at få udleveret hundeskål samt goodiebag - igen ikke megen service! Vi går på værelset, som absolut ikke er tilfredstillende rengjort i forhold til et 4-stjernet hotel! Støv på hylder og overflader og indtørret afførring i toiletkummen. Støv var der også på vennernes værelse, og her manglede en glashylde over minibaren, altsammen noget det fik det til at fremstå sjusket! Nu skal vi til aftensmaden, og her er det for engangskyld positivt - Virkelig lækker buffet! Dog var alle i selskabet undrende over at personalet kl. 22.15 begyndte at pakke mad fra buffeten i kasser til eget forbrug? Fair de må tage rester med hjem, men kunne det ordnes efter vi som gæster var færdige med at spise. Vi havde bord fra 20-23! Efter maden var der ikke meget nytår at sporer, ej heller før! Hvorfor ikke vise nytårstale samt nedtælling i foyeren? Det var kun en smule sparsom pynt på bordene der adskilte denne aften fra en hvilken som helst anden! Vi ville så i stedet købe 4 cocktails med på værelset til kl. 24.. Men her fik vi igen et nedslående svar, der var lukket for cocktails! Alså helt ærligt, det er nytårsaften. Jamen så GODNAT.. Dagen efter var det tid til morgenmad, hvilket også var super lækkert! Dog begyndte personalet allerede at lukke ned kl. 10.30, hvilket er virkelig forstyrrende, når der skulle være mulighed for morgenmad til kl. 12! Så konklusionen må blive at vi har prøvet det, men ALDRIG igen! Jeg kommer i hvert fald ikke til at anbefale det til hverken familie eller venner! Gør det kun hvis du ikke ønsker noget specielt fordi det er nytår, men bare ønsker en simpel overnatning med din hund. Vær dog opmærksom på at de såkaldte mørklægningsgardiner ikke er meget værd!

Svar fra ejer

4. januar 2024

Kære Jonas Tak fordi du har taget dig tid til at give os feedback her, det sætter vi pris på. Det er feedback som din, der gør det muligt for os at forbedre os, og vi vil naturligvis gerne give vores gæster den bedst mulige oplevelse. Du har ret i, at vi kunne vi have været tydeligere i vores kommunikation med dig og de andre få gæster, der sad tilbage i restauranten, inden vi lukkede buffeten. Dertil kommer, at vores personale naturligvis ikke skal pakke mad med hjem ude i buffeten, selvom vi gladeligt giver dem maden med hjem for at begrænse madspild. Den feedback vil vi bestemt tage med os til næste år. Vi vil også være endnu tydeligere omkring at goodiebags og skåle er en gratis, ekstra treat og bestemt ikke noget, man behøver at hente, hvis ikke man ønsker det. Det er udelukkende noget, vi arrangerer for at forkæle vores firbenede gæster lidt ekstra, og vi udleverer dem netop separat for at holde køen til indcheckning så kort som muligt, så man har mulighed for at få sin hund op på værelset hurtigst muligt. Vores erfaring er, at det kan stresse hundene unødigt at vente i lobbyen. Vores erfaring er også, at der kun er meget få gæster, som faktisk opholder sig i restauranten og baren under dronningens tale og omkring midnat, da langt de fleste foretrækker at være på værelserne med deres hunde. Men derfor vil vi alligevel undersøge muligheden for at sætte en skærm op til næste år. Tak for forslaget. I forhold til cocktails, så har jeg talt med vores assisterende restaurantchef, som arbejdede i baren på aftenen. Desværre kan han ikke genkende, at vi skulle have afvist gæster, der ønskede cocktails til midnat. Baren lukkede kl. 01, og i den forbindelse inviterede vi nogle gæster til at fortsætte i skybaren på vores søsterhotel ved siden af, da de havde åbent til kl. 2. Jeg beklager, hvis der har været uklar kommunikation om dette. Endelig, så er jeg ked af, hvis du oplevede oprydningen i morgenmadsrestauranten som forstyrrende. Restauranten havde, som du selv nævner, åbent til kl. 12. Derfor er det nødvendigt at gøre rent løbende og udskifte dele af buffeten, så der også er klar til de gæster, der har valgt at sove længe første januar. Jeg er ked af, at opholdet ikke levede op til forventningerne. Men jeg vil gerne takke dig for din grundige feedback, som jeg tager med til vores evaluering af arrangementet. Med ønsket om et godt nytår, Anitta Petersen, Communications & Marketing Manager

Læs mere
2

Parkering

29. december 2023, , Jesper S

Simpelthen for dårligt hotellet ikke har deres egen parkerings plads, eller som minimum en ellet anden form for prisnedsættelse ved ophold på hotellet. på clarion betaler man 50 kr I timen, eller 350…

Simpelthen for dårligt hotellet ikke har deres egen parkerings plads, eller som minimum en ellet anden form for prisnedsættelse ved ophold på hotellet. på clarion betaler man 50 kr I timen, eller 350 i døgnet, men så kan man heller ikke bruge bilen. Syntes Simpelthen det er under al kritik og ikke et 4 stjernet hotel vældigt.

Svar fra ejer

2. januar 2024

Kære Jesper Jeg er ked af, at vores parkeringsfaciliteter ikke levede op til dine forventninger. Desværre er der ikke meget vi kan gøre ved netop denne problemstilling, da al parkering omkring hotellet ejes og drives af Københavns Lufthavn. Dette fremgår også af vores hjemmeside, men jeg vil se på, om vi kan gøre det mere tydeligt. På den positive side, så er der altid rigeligt med parkering omkring hotellet, noget vores gæster generelt sætter pris på. Og er man ikke interesseret i at betale for parkering, så er det også muligt at tage offentlig transport lige til døren. Alt det bedste, Anitta Petersen, Communications & Marketing Manager

Læs mere
3

Perfekte fysiske rammer, men den samlede oplevelse middelmådig...

22. november 2023, Tórshavn, Færøerne, Pioneer85980

Jeg har gennem årene frekventeret hotellet, Clarion, måske særlig som Hilton, som det var før overtagelsen/købet. Det er et dejligt og rummeligt hotel og fungerer som en god mellemstation hjem eller…

Jeg har gennem årene frekventeret hotellet, Clarion, måske særlig som Hilton, som det var før overtagelsen/købet. Det er et dejligt og rummeligt hotel og fungerer som en god mellemstation hjem eller videre ud i verden (jeg bor på Færøerne). De fysiske rammer er perfekte. Sidste overnatning var 22-23. november, og som sædvanligt, var de ansatte venlige og hjælpsomme. Om aftenen besøgte jeg restauranten og "baren". Maden ok, men i forhold til det ret høje prisniveau, havde jeg forventet mere kvalitet/udfoldelse. Fx en wienerschnitzel til 335 kr, hvor jeg forventede kreation, men den spændende oplevelse udeblev. Kalvecarpaccioen til 180 kr tiltrak ligeledes min opmærksomhed, men hverken "udseende" eller smag levede op til forventningen (kødet var dog fint). Jeg sluttede af med en dobbelt whishey (Macallan 12 år). Overraskende 330 kr. Jeg er den trofaste kundetype, og jeg bruger mange penge på oplevelser, hvor jeg føler, at jeg som kunde får den der gode service/produkt med et lidt ekstra pift og ikke mindst autencitet. Clarion har de fysiske rammer, som man som kunde gerne betaler for, men jeg sidder med en fornemmelse af, at ejerne prøver at presse nogle ekstra penge ud af kunderne/de rejsende - uden faktiskt at levere den fuldendte oplevelse (mad, drinks osv).

Svar fra ejer

8. december 2023

Kære Pioneer85980 Mange tak for din feedback, jeg er glad for at du nyder vores hotel og de fysiske rammer. Ift. vores nye bistro, så er jeg ked af at høre, at den ikke lever op til forventningerne. Det er et nyt koncept og feedbacken har generelt været god, men samtidig er det jo feedback som din der også kan være med til at gøre os endnu bedre. Derfor deler jeg den naturligvis med vores restaurantchef. Jeg håber, vi får mulighed for at byde dig velkommen igen snart. Alt det bedste, Anitta Petersen, Communications & Marketing Manager

Læs mere

Få op til 25% i rabat!

Nej tak!

Prøv venligst igen

Få op til 25% i rabat!
Tak fordi du tilmeldte dig!

Du vil snarest modtage en e-mail med gode tilbud.

3.2.11.002 25
Bookingkode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Bookingkode skal angives

Vælg værelse

værelse Slet værelse

Tilføj værelse
Bookingkode

Din bookingkode er tilføjet.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.